Akım Korumalı Priz
MESAFELI SATIS SÖZLESMESI
Satış
Sözleşmesi
DST GÜÇ SISTEMLERI BILGISAYAR VE ELEKTRONIK SANAYI TICARET LİMİTED ŞİRKETİ (SATICI) ile Müşteri (ALICI) arasındaki Mesafeli Alışverişler için geçerli Satış Sözleşmesidir.
Madde -
1
İş bu sözleşmenin konusu, satıcının, alıcıya satısını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satısı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanunun; Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin kapsamaktadır.
Madde -
2
SATICI
BILGILERI
DST GÜÇ
SISTEMLERI BILGISAYAR VE ELEKTRONIK SANAYI TICARET LİMİTED ŞİRKETİ
Halil
Rıfat Paşa Mahallesi Yüzer Havuz Sokak PERPA TİCARET MERKEZİ B Blok Kat: 11 No:1712
34384 Şişli/İstanbul
info@dstgucsistemleri.com.tr
Madde -
3
ALICI
BILGILERI
Tüm üyeler: DST GÜÇ SISTEMLERI BILGISAYAR VE ELEKTRONIK SANAYI TICARET LİMİTED ŞİRKETİ Firmasının e-ticaret mağazası www.dstelektromarket.com.tr' ye üye olup alışveriş yapan tüm alıcılar. (Bundan sonra alıcı veya müşteri olarak anılacaktır).
Madde -
4
SÖZLESME
KONUSU VE ÜRÜN BILGILERI:
Mal/Ürün veya Hizmetin; Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Adedi, Satış Bedeli ve Ödeme Sekli, sitede belirtildiği gibi olup, bu vaatler alıcıya bildirilmeden değişiklik gösterebilmektedir.
Madde - 5
GENEL HÜKÜMLER
5.1 -
ALICI, Madde 4te belirtilen sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış
fiyatı ve ödeme sekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi
sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan
eder.
5.2
- Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi asmamak koşulu ile her bir ürün
için alıcının yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgiler içinde
açıklanan süre içinde alıcı veya gösterdiği adresteki kişi veya kuruluşa teslim
edilir.
5.3 -
Sözleşme konusu ürün, alıcıdan başka bir kişi veya kuruluşa teslim edilecek
ise, teslim edilecek kişi veya kurulusun teslimatı kabul etmemesinden dolayı
SATICI sorumlu tutulamaz.
5.4
" SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen
niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile
birlikte teslim edilmesinden sorumludur.
5.5 - Sözleşme
konusu ürünün teslimatı için is bu sözleşmenin elektronik ortamda onaylanmış olması
ve satış bedelinin alıcının tercih ettiği ödeme sekli ile ödenmiş olması şarttır.
Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir
ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
5.6 -
Ürünün tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan
kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak
kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kurulusun ürün bedelini SATICI
ya ödememesi halinde, ALICI kendisi veya satış sözleşmesinde belirttiği kişi
veya kuruma teslim edilmiş olan ürünü 3 iş günü içinde SATICI ya göndermek
zorundadır. Böyle bir durumda nakliye giderleri alıcıya aittir.
5.7
- SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın
kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi
içinde teslim edemez ise, durumu alıcıya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde alıcı
siparişinin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesi,
ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar
ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. Alıcının siparişi iptal etmesi
halinde, SATICI 7 gün içinde alıcıya ait kredi kartı fişinin iptali ve ilgili tutarın
alıcının hesabına iade edilmesi konusunda ilgili banka nezdinde girişimde
bulunur ve yapılan işlem elektronik posta aracılığı ile ALICIya bildirilir.
Böyle bir durumda ilgili bankadan kaynaklanan gecikmelerden dolayı SATICI
sorumlu tutulamaz.
5.8 - ALICI ve/veya ALICInın teslimat yapılması istediği kişi ve/veya kurumlara teslim edilmiş olan ürünlerin arızalı veya bozuk olması durumunda, garanti şartları içinde gerekli onarım veya değiştirme işleminin yapılması için ilgili ürün veya ürünler SATICIya, ALICI tarafının teslim aldığı tarihten başlayarak 7 gün içinde gönderilir ve nakliye giderleri SATICI tarafından karşılanır. Böyle bir durumda 7 günlük sürenin dolması halinde, ALICI teslim almış olduğu ürünü ilgili servisine götürmek zorundadır.
5.9- Is bu sözleşme, alıcı tarafından elektronik olarak onaylandıktan(üyelik gerçekleştirildikten sonra) info@dstgucsistemleri.com.tr adresine ulaştırıldıktan sonra geçerlilik kazanır.
Madde - 6
CAYMA
HAKKI:
Alıcı,
sözleşme konusu ürününün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa
tesliminden itibaren yedi (7) gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkinin
kullanılabilmesi için bu süre içinde SATICIya faks veya elektronik posta ile
bildirimde bulunulması ve ürünün 7. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış
ve ambalajının zarar görmemiş olması şarttır. Bu hakkin kullanılması halinde, 3. kişiler veya ALICIya
teslim edilen ürünün SATICIya gönderildiğine dair kargo teslim tutanağı örneği
ile satış faturası aslinin iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip
eden 7 gün içinde ürün bedelinin ALICInın kredi kartı hesabına iade edilmesi
için SATICI ilgili banka nezdinde girişimde bulunur. Ürün bedelinin iadesinde
banka tarafındaki aksaklıklardan dolayı SATICI sorumlu tutulamaz. Satış faturasının
aslının gönderilmemesi durumunda katma değer vergisi ve varsa diğer yasal
yükümlülükler iade edilmez. Cayma hakki nedeni ile iade edilen ürünün kargo
bedeli ALICIya aittir. Ayrıca, niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler,
tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan
veya son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma hakki kullanılamaz. Her türlü
yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler, Her türlü Akü ve Batarya Çeşitleri, Bilgisayar ve kırtasiye
sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb. ) ve Hür türlü kozmetik ürünlerinde
cayma hakkinin kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün
kullanılmamış olması şartına bağlıdır.